Milli Eğitim Bakanlığımız, velilerin okul müdürü ve öğretmen görüşmelerini dijital ortama taşıyan ‘Veli Randevu Sistemi’ni 25.03.2024 tarihi itibariyle hayata geçirdi. Artık veliler, öğretmen görüşmeleri için e-devlet kullanıcı bilgileriyle okulumuz internet sitesinden randevu alabilecek.
Okulumuz https://gudulortaokulu.meb.k12.tr/ internet adresinden *Bağlantılar* bölümünde bulunan *Okuldan Randevu Al* sekmesinden e-devlet kullanıcı bilgileriyle okulumuz idareci ve öğretmenlerinden randevu oluşturabilmektedir.
VELİLERİMİZ NASIL RANDEVU ALACAK?
İlk adım veliler okulumuz internet sitesine (https://gudulortaokulu.meb.k12.tr/) girecek. Ardından veli e-devlet kullanıcı bilgisiyle sisteme giriş yapılacak. Öğretmenin adı soyadı ve branşını seçecek ardından randevu tarihini seçecek. Randevu al butonuna basıp randevusunu oluşturacak. Öğretmenle aldığı randevuyu hemen görebilecek.
Veli, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra randevu talep edebildiği gibi aktif ve eski randevularını görebilecek. Aynı zamanda günü gelmemiş randevusunu iptal edebilecek.